Wczytuję dane...
FAQ

Czy muszę się rejestrować w sklepie aby dokonać zakupów?

Nie, aby dokonać zakupów w naszym sklepie nie muszą Państwo się rejestrować. Zakupów można dokonać jako „Gość” podając tylko wymagane dane w formularzu „Dostawa i płatność”.

Nie mogę złożyć zamówienia, co mam zrobić w tej sytuacji?

Zamówienie należy złożyć na stronie: www.melanieherbs.pl
Procedura wygląda jak w każdym sklepie internetowym:

  1. Wybiera Pan/Pani produkty które chce kupić.
    2. Dodaje Pan/ Pani produkty do koszyka i klika: "ZAMAWIAM".
    3. Jeżeli utworzył/a Pan/ Pani konto w naszym sklepie to należy zalogować się na swoje konto. Jeżeli są to Pana/ Pani pierwsze zakupy i nie chce Pan/ Pani zakładać konta - kontynuuje zakupy jako Gość.
    4. W pkt. 1. „Dostawa i płatność” podaje Pan/Pani następujące dane:
  • adres email
  • kod pocztowy
  • wybiera Pan/ Pani sposób dostawy
  • wybiera Pan/ Pani sposób płatności
  1. Po wypełnieniu poprawnie pkt 1. przechodzi Pan/Pani do pkt. 2: "Adres dostawy".
    6. Po wypełnieniu adresu dostawy, należy zaznaczyć opcję: "AKCEPTUJĘ REGULAMIN".
    7. Klika Pan/Pani "Zamawiam i płacę" - po tym powinna Pan/ Pani otrzymać informację: "dziękujemy za złożenie zamówienia o numerze #...".
    8. Zamówienie zostaje przyjęte w sklepie w momencie otrzymania NUMERU ZAMÓWIENIA.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Mamy do wyboru dwie formy płatności:
1. Przy odbiorze tzw. „za pobraniem”.
2. Przedpłata: poprzez Payu, wpłata na konto bankowe.  

KONTO BANKOWE:
Bank Pekao  
05 1240 3930 1111 0011 0255 7191

W tytule płatności proszę podać numer zamówieni.

Jaki jest koszt wysyłki?

Przesyłki wysyłane są firmą kurierską DPD.
Koszt wysyłki zamówienia z płatnością przy odbiorze to 18,99 zł 
Przy przedpłacie: Payu,  wpłata na konto bankowe przy zamówieniach do 150 zł  koszt wysyłki to 14,99 zł, od 150 zł wysyłka jest GRATIS.

Czy sklep realizuje wysyłkę za granicę, jaki jest koszt wysyłki?

Realizujemy zamówienia również za granicę. Przesyłki wysyłane są firmą kurierską.

Koszt dostawy można sprawdzić na etapie "Dostawa i płatność" podczas składania zamówienia. Należy wybrać kraj - po prawej stronie widnieją informacje na temat kwoty za produkty oraz kwoty za wysyłkę.

Prosimy pamiętać o tym, że towary dostarczane poza UE mogą podlegać cłom przywozowym i / lub podatkom, nad którymi Melanie Herbs nie ma kontroli. Wymienione opłaty pozostają w gestii Klienta. Przed złożeniem zamówienia zalecamy skontaktowanie się z lokalnymi organami celnymi w celu uzyskania dalszych informacji.

Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Zamówienia na terenie kraju realizowane są zazwyczaj do 48h od momentu zaksięgowania płatności lub w przypadku zamówień za pobraniem do 48h od momentu złożenia zamówienia. Termin ten dotyczy dni roboczych. 

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego modyfikacja?

Modyfikacja zamówień możliwa jest wyłącznie w przypadku zamówień nieopłaconych i gdy znajduje się nadal na magazynie Melanie Herbs. Przesyłka wręczona kurierowi nie podlega modyfikacji.

 Czy mogę zamówić produkt który aktualnie jest niedostępny?

Nie można zamówić produktu, który aktualnie jest niedostępny. Natomiast można zapisać się na powiadomienie o dostępności produktu, poprzez kliknięcie pola "KOPERTA"  pod produktem z informacją "produkt niedostępny" i podanie  maila.

Czy mogę odebrać osobiście moje zamówienie?

Zamówienie można odebrać osobiście pod adresem: ul. 5 marca 13, 78-520 Złocieniec.

W mojej przesyłce nie było paragonu/ faktury co należy zrobić w tej sytuacji?

Prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 535 111 606 lub mailowy sklep@melanieherbs.pl

Nie odpowiada mi zakupiony produkt czy mogę go zwrócić?

Nieużywany produkt można zwrócić do 30 dni od jego otrzymania wraz z paragonem

Nie wiem jakie suplementy mam zakupić czy możecie mi doradzić?

Prowadzimy bezpłatne konsultacje dietetyczne i porady naturoterapeuty Melanie Herbs. Dobierając produkty dla naszych klientów, jeżeli potrzebujesz wsparcia w zakresie prawidłowego żywienia i odpowiednich dla Ciebie suplementów diety zadzwoń i zapytaj. Numer kontaktowy to 506 577 061.

Otrzymałem uszkodzony produkt, jak rozpatrzona zostanie moja reklamacja?

Przyjmujemy reklamacje telefoniczne jak i mailowe.  Prosimy o przesłanie zdjęć reklamowanego produktu wraz z paragonem i krótkim oświadczeniem. Wadliwy produkt należy odesłać na adres:

Melanie Herbs
ul. 5 marca 13
78-520 Złociniec

Reklamacje są rozpatrywane do 14 dni.

Na moją skrzynkę mailową nie przyszło potwierdzenie złożenia zamówienia, co w tej sytuacji?

W pierwszej kolejności proszę sprawdzić SPAM. Jeżeli okaże się, że nie otrzymał/a Pan/ Pani wiadomości, prosimy o kontakt pod numerem telefonu 535 111 606.

W jakich godzinach czynne jest Biuro Sklepu Melanie Herbs?

Biuro Sklepu Melanie Herbs czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.
Numer kontaktowy to: 
535 111 606

Nie otrzymałem powiadomienia od kuriera o planowanej dostawie.

Firma kurierska wysyła powiadomienia mailowe z informacjami o planowanej dacie dostawy lub problemach z doręczeniem przesyłki. Dodatkowo jeżeli podał/a Pan/ Pani numer komórkowy otrzyma Pan/Pani powiadomienie SMS na numer podany podczas składania zamówienia.

Jak mogę sprawdzić na jakim etapie jest moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia otrzyma Pan/ Pani automatyczną wiadomość z linkiem do sprawdzenia statusu swojego zamówienia.

Złożyłem błędne zamówienie, jak mogę je anulować?

Zamówienia można anulować telefonicznie w Biurze Sklepu Melanie Herbs lub mailowo pod adresem: sklep@melanieherbs.pl

Złożyłem dwa zamówienia, czy jest możliwość wysłania zamówień w jednej przesyłce?

Tak, jeśli przesyłka nie wyszła z magazynu i nie jest już przekazana kurierowi. W innym przypadku nie łączymy zamówień. Każde zamówienie z nadanym indywidualnym numerem, musi mieć nadany swój numer przesyłki.